Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 2 Mai 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Inregistrare caseta luminoasa

valabil la 16 Nov 2022
Elena Garofil Raspuns oferit de
Elena Garofil

Consultant fiscal

Intrebare: Se doreste achizitionarea unei casete luminoase cu denumirea firmei care urmeaza a se monta pe cladire. Costurile estimate sunt:

- productie si montaj caseta = 79.000 lei fara TVA

- documentatie tehnica, proiectare si obtinere autorizatii constructii = 5.000 lei fara TVA.

Care sunt inregistrarile contabile aferente?

Tip societate: S.A.
Numar de angajati: peste 50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 2540

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 16 nov 2022.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 123332 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Imobilizari

17Apr2024

Cheltuieli incluse in costul imobilizarilor corporale in curs de executie conform reglementarilor contabile

de Liviu Sapunaru valabil la 17 Apr 2024
Intrebare: In contul 231 "Imobilizari corporale in curs de executie" se includ cheltuielile ocazionate de intocmire documentatie tehnica obtinere aviz DRDP, documentatie tehnica plan topo, cheltuielile cu avizele de principiu solicitate de diferite institutii, aviz plan urbanistic zonal, realizare documentatie pentru obtinere aviz AACR, prestari servicii de cadastru, studii de fezabilitate, intocmire PUZ, ...
12Mai2023

Costul de achizitie al bunurilor

de Olguta Crevelescu valabil la 12 Mai 2023
Intrebare: In anul 2019 o societate ALFA a achizitionat un teren si l-a inregistrat in contul 211. Costurile asociate achizitiei de teren (taxe ANCPI, taxe notariale, consultanta/asistenta juridica) au fost inregistrate in contul 231. In anul 2022 societatea a vandut o parte din teren catre societatea DELTA si a emis "factura 1", inregistrand urmatoarele:4111 = 75836583 = 211Odata cu vanzarea ...
10Mai2023

Import de matrita din Turcia. Costodie in Romania

de Vera Constantin valabil la 10 Mai 2023
Intrebare: Am un contract de investitie cu un furnizor din Turcia, pentru achizitionarea unei matrite care va fi in custodie. Acest furnizor din Turcia are punct de lucru si in Romania. Eu primesc factura de la furnziorul din Turcia (o inregistrez ca si scutita) conform contractului, dar matrita este trimisa de catre furnizorul din Turcia la punctul lui de lucru in Romania, vama este facuta in numele ...
19Ian2023

Capitalizare dobanzi in costul unui utilaj

de Anca Bilas valabil la 19 Ian 2023
Intrebare: Cheltuiala cu dobanda aferenta unui credit pentru investitii pe fonduri europene este corect sa fie inclusa in costul unui mijloc fix in valoare totala de 225.000 euro? Plata avansului (40%) pentru utilaj s-a efectuat in 25.03.2022 si din cauza conditiilor actuale (razboi si lipsa materiilor prime pentru instalatia de automatizare), termenul de livrare s-a decalat si l-am primit in data de ...
18Feb2022

Amenajare depozit in regie proprie. Costul si receptia la finalizarea lucrarilor

de Anca Ardelean valabil la 18 Feb 2022
Intrebare: O societate comerciala amenajeaza o constructie deja existenta in vederea obtinerii unui depozit, in regie proprie. Aceasta activitate se deruleaza pe o perioada de mai multe luni, urmand sa se finalizeze in luna mai 2022. Executarea constructiei a generat mai multe cheltuieli: materiale, servicii, energie, salarii. A fost de asemenea alocata si o cota de cheltuieli generate de administratie. ...
31Dec2021

Reevaluare mijloace fixe. Trecere de la metoda reevaluarii la cost istoric

de Gabriela Marin valabil la 31 Dec 2021
Intrebare: O societate comerciala este platitoare de impozit specific (horeca) si impozit pe profit. Receptia cladirii s-a facut pe 09.2003, valoare 100.000 lei, amortizare 48 ani (576 luni). Amortizarea a inceput cu luna 10.2003. Raport reevaluare la 31.12.2003 cu majorare valoare la 150.000 lei, raport reevaluare la 31.12.2006 cu majorare valoare la 700.000 lei, raport reevaluare la 31.12.2009 cu majorare ...
x